Arckönyv

Szolgálati közlemény

Véleményt, észrevételt célszerű a Facebookon tenni mert a blog.hu kirekesztő a kommentelőkkel szemben.

Ezt olvasom:

Eötvös Károly: Utazások a Balaton körül
Frank Herbert: A Dűne istencsászára

Tévé helyett tévé

Május 28.:
Doctor Who s6e6
Május 30.:
Trónok harca s1e7







Friss topikok

  • Timea Györky: Szia! Miért csináltad ezt ? (2021.08.31. 06:43) Reklámos
  • Funi: ez a poszt nem tűnik túl aktuálisnak, frissítést kérek. ha lehet, ne a sci-fi vonalon:P (2012.05.21. 14:55) Karácsonyosságok
  • Funi: Kézfeltart. Annál is (feltétlen 2 db "n"-nel és külön írva :P)inkább, mert ilyenek az én agyamon i... (2011.10.05. 22:58) Szorulásos múzsa
  • Lupus1988: Örömmel látom, hogy magával ragadott a levéltár látogatás! Szerintem jobb, mint a könyvtár, mert a... (2011.07.28. 15:08) Életérzés
  • Nyim: Hosszú történet volt, illetve még zajlik is, de legalább mostanában vannak már pozitív tapasztalat... (2011.07.10. 20:04) Technikai szünet

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Serpa, avagy koktél a tengerszinttől számított 100-150 méteren

2010.07.19. 23:29 Nyim

Persze az illusztris névsor alapján sejthettem volna, hogy vicces este lesz, bár azt nem gondoltam, hogy ennyire. A társaság másik felének kétharmada késett, a maradék egyharmad el sem jött. Szóval laza sörös felvezetés után ráraboltunk a speedre. Persze nem a porra, hanem a koktélra. Van benne vagy háromféle tömény felöntve energiaitallal, szóval elvileg kéne, hogy hatása legyen, de három igazából meg se kottyant. Mondjuk szerintem legközelebb az "all sorts" jellegű az apokalipszis négy lovasát kéne elfogyasztani. Stílszerűen négyet. Fejenként. Azt gondolom említeni sem kell, hogy pókerban kikaptam, de legalább harmadikként estem ki, ami az ötfős mezőny alapján az abszolút középmezőnyös teljesítmény nonplusz ultrája. Mondjuk a csocsóhoz már túl részeg voltam, Doptimusz meg túl részeg, de ha lett volna billiárdasztal, akkor a dákóval vágtam volna hátba annyira élvezetes volt a kommentár. Ja és a nyavalyás játék miatt, nem tudtam háromnál több értelmesebb mondatot váltani senkivel. Amúgy a csaposgyerekkel anno együtt kártyáztam, érdekes miből lesz a cserebogár. A többiek mocskosra itták magukat, legalábbis azt nem nagyon tudom máshogy körbeírni mikor egyikünk négykézláb távozik, miközben a másik engem próbál felhívni kétségbeesetten, hogy mivel kell hazamennie fél perccel azután, hogy kitette a lábát a helyről. Pedig ha józan, szerintem eszébe sem jutottam volna, hiszen mindenki tudja, hogy necces telefonon elérni. A harmadik forma meg egyik pillanatról a másikra köddé vált. Én meg annyira nem voltam fáradt, szóval gondoltam egyet és beugrottam Redzsék csajbulijára másodmagammal. Nem tudom, eredetileg mennyire volt jó partijuk, de mire odarétünk eléggé leültek. Hmm, ez akár szóviccnek is jó lett volna, mert ültek mikor megérkeztünk. No mindegy, után még mentünk valami helyre, az utcára emlékszem és bejáratra is, ami azért fontos, mert finom volt az Edelweiss és még citromot is kaptunk a pohárba. A többieket valahol elhagytuk, majd Rögikével elindultunk hazafelé és sikerült kellően mélyenszántó témákat szóba hozni. Legalábbis ennek köszönhető, hogy a hajnali hazaséta nagyjából fel sem tűnt. És persze van mit átgondolni.

PS.: Amúgy mindenki egyben hazaért állítólag, de azért megnéztem volna, hogy Berci mit csinált éjféltől-egytől a városban a negyed hatos hévig. Leszámítva, hogy valami csajjal beszélgetett a fondüről. 

Szólj hozzá!

Címkék: ego kocsma

A bejegyzés trackback címe:

https://nyim.blog.hu/api/trackback/id/tr682162456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása