A nyáron sikerült egy ijesztő sorozatmaratont csinálnom (Vészhelyzet, Lost, Veronica Mars, Raising Hope, Rescu Me többek között).
A múltidézés mellett sikerült egy néhány újoncra is rákapni és elbúcsúztatni egyet-kettőt végleg (Rescue Me), vagy tűkön ülve várni a következő részeket másoknál.
Az újoncok:
New Girl: Zooey Deschanel összeköltözik három vadidegen sráccal miután rájön, hogy a pasija félrekefél. Érdekes, de idegesítő Zooey énekelgetése. Én kirúgnám (a még nem létező) albérletemből.
2 Broke Girls: Stan és Pan modern parafrázisa: talpraesett, alacsony, nagymellű barna és burokban nevelkedett, magas, vékony szőke nő párosa az étteremben és albérletben és a harmadik résztől már egyéb helyszíneken is. A cél, hogy elég pénzt gyűjtsenek a sütibiznisz elindításához (számláló a rész végén). Egyébként Max (Kat Dennings) egyoldalú beszélgetései a lóval önmagában külön műsort érdemelnének.
Ha más nem is, de Kat Dennings hatalmas mellei remek érv(ek) a sorozat mellett.
Pan Am: Stewardessek, a legendás - de azóta bedőlt - légitársaság alkalmazásában. Párhuzamos történések, kikacsintás a hidegháborúra és légikisasszonyok az üzletemberek házasságára gyakorolt rossz hatásáról. Christina Ricci a húzónév.
Terra Nova: Időutazós Jurassic Park. Kiszámítható fordulatokkal, szereplőkkel és szájbarágós titkokkal. Szerencsére fényévekkel jobbnak tűnik, mint a Falling Skies. Persze lehet, csak a dinók miatt. Viszont eszméletlenül jó, a Firefly óta nem hallott country jellegű zenével. Kár, hogy a harmadik résznél a szokásos "sorozatalapozó rész" nagyon megvolt.
Death Valley: Zombik, vámpírok és vérfarkasok zsaru-reality formában forgatva. Nem annyira vicces, mint amennyire jó Tania Raymonde-ot nézni benne.
Homeland: Évekig fogságban tartott tengerészgyalogost hazaengednek a terroristák, a titkosszolgálatnak gyanús. Nekem is.
Még nem döntöttem el, hogy akarom-e nézni, de jó alapokról indulunk.
És akkor most jönnek a folytatások:
Raising Hope: Vicces alaphelyzet (Jimmy egy éjszakára összefekszik egy - sorozatgyilkos - csajjal, az eredmény Hope. Anyát kivégzik, Jimmy pedig a nagyszülőkkel együtt próbálja nevelni Hope-ot) amihez gyönyörű látnivaló (Shannon Woodward) társul. Csak ne ment volna fodrászhoz az első és második évad között.
How To Make It In America: Fiatal művészbeütésű csajok, srácok próbálnak boldogulni New Yorkban. Mini divatdiktátoroknak kötelező tananyag. Ráadásul HBO sorozat, ami egyrészt garancia a minőségre, másrészt dohányoznak a képernyőn. Óriási. Második évad vasárnap indult, remélem ezúttal nem csak nyolc részt kapunk.
Family Guy:Ha jól emlékszem a tavalyi őszre, akkor az előző évadnyitó sem tetszett és a szezon sem lett sokkal jobb. A mostani sem tetszett, viszont a hurrikános rész begombázás beteg képeit kár lett volna kihagyni, Briannek nem egyszerű elméje van.
Cleveland Show: Már párszor feltettem magamnak a kérdést, hogy miért nézem. Tényleg, miért is nézem?
Simpsons: Csak megszokásból.
The Big Bang Theory: Őszintén, WTF? Mondjuk, ha jól sejtem akkor kiderül, hogy nem az történt, amire mindenki gondol.
How I Met Your Mother: Mint a Simpsons.
The Secret Circle:Varázslatos tinidráma. Érdektelen.
House: Muszáj visszatérnem a doki utolsó évadjára, főleg a börtönös felütés miatt.
A lényegtelenek:
Person of Interest: Taj-kártyás életmentés. Hülyeségre alapozott epizodikus akciózás. Kell a francnak.
Happy Endings: Semmilyen.
Prime Suspect: Sokadik próbálkozásom, hogy elmerüljek valami rendőrős témában, úgy tűnik, amíg nem Scorsese rendezi addig nem tud lekötni.
Végül DD új kedvenc pólója a 2 Broke Girls jóvoltából: