Arckönyv

Szolgálati közlemény

Véleményt, észrevételt célszerű a Facebookon tenni mert a blog.hu kirekesztő a kommentelőkkel szemben.

Ezt olvasom:

Eötvös Károly: Utazások a Balaton körül
Frank Herbert: A Dűne istencsászára

Tévé helyett tévé

Május 28.:
Doctor Who s6e6
Május 30.:
Trónok harca s1e7







Friss topikok

  • Timea Györky: Szia! Miért csináltad ezt ? (2021.08.31. 06:43) Reklámos
  • Funi: ez a poszt nem tűnik túl aktuálisnak, frissítést kérek. ha lehet, ne a sci-fi vonalon:P (2012.05.21. 14:55) Karácsonyosságok
  • Funi: Kézfeltart. Annál is (feltétlen 2 db "n"-nel és külön írva :P)inkább, mert ilyenek az én agyamon i... (2011.10.05. 22:58) Szorulásos múzsa
  • Lupus1988: Örömmel látom, hogy magával ragadott a levéltár látogatás! Szerintem jobb, mint a könyvtár, mert a... (2011.07.28. 15:08) Életérzés
  • Nyim: Hosszú történet volt, illetve még zajlik is, de legalább mostanában vannak már pozitív tapasztalat... (2011.07.10. 20:04) Technikai szünet

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Valahol az Isten Háta Mögött

2010.07.17. 10:46 Nyim

Szeretem a keretes szerkezetű történeteket, úgyhogy a tegnap estét is ilyen formában mesélem el:

Mondjuk kezdjük azzal, hogy vajon miért gondoltam úgy, hogy el fogok késni a keletiben megbeszélt időpontról. Mert ugye a MÁV csak a nagy hidegben és nagy melegben nem működik jól. Mindegy, röpke fél órás késés után megérkezett a srácok vonata. Persze az első gondolatunk az volt, hogy be kéne ülni valahova és hát a Mister söröző szinte kínálta magát. Ami végül sokszorosan költséghatékonynak bizonyult: egyrészt olcsó volt a sör, másrészt az árba be volt építve a szauna, legalábbis miután bementünk a 40 fokról a 60 fokos galériára másra nem nagyon sikerült gondolnunk. Aztán sikerült átvergődnünk magunkat a Dürerbe. Ahol találkoztam rég nem látott kedves és kevéssé kedves ismerősökkel. Persze tudnám, hogy az utóbbi kategóriának miért integetek? Szerencsére az utóbbi gyorsan lekopott, de előtte jó lett volna megtudni, hogy mit csinál éppen, hogy legyen mit pletykálni, ha Norbi legközelebb hazajön. Viszont külön köszönet illet mindenkit aki tegnap tevékenyen részt vállalt a véralkoholom megfelelelő szinten tartásához. A sok-sok kínált kortyból egészen tisztességesen szalonspiccre kerültem. Maga koncert jó volt, leszámítva a pár idiótát akik úgy gondolták pógózni akarnak, csak nem vették észre, hogy kis társaságunk nem vevő erre. Igazából a hangulat a tetőfokára hágott, de Csé azt mondta: parley! (jó igazából nem ezt mondta) És hosszan magyarázott neki valamit. Mondjuk ez nem volt elég és ahhoz, hogy valamennyire rend legyen és mindenki kétszer átgondoljon minden mozdulatot, ahhoz az kellett hogy megjelenjen a porondon egy két mázsás gladiátor. Én csak álltam és fohászkodtam, hogy ne az irányomba dőlj, ne az irányomba dőlj. Persze a következő szám elején richtig felém lökték, bár hogy mozdították meg az nem tudom. Viszont kifejezetten kényelmes volt az ütközés nem úgy mint a csupacsont soványakkal. Egyébként a legjobb párbeszéd: "Te ezek buzik" Gyerek szeme felcsillan: "Ó, helló ne haragudj, XY-nak hívnak" és nyújtja a kezét. Csak fél füllel hallottam, de ivás nélkül is sikerült félrenyelnem. Csak az előttem csápoló Freddy Kruegert tudnám elfelejteni...a mozgáskultúrája egészen...egyedi. Mondjuk most, hogy láttam már értem öcsém haverjai miért akarták leütni valami koncerten. No, de koncert atrocitások nélkül véget ért aztán fogtuk magunkat és kiültünk a szabadtéri szinpad szélére. Bár nem szeretem a helyet, a lampionos belső udvar, alatta rengeteg asztallal elég hangulatos volt.

 Na innentől volt szétesős az este, az emberek lassan leléptek, Balázs elaludt a színpadon. Csé pedig próbálta meggyőzni a melletünk ülő lányokat, hogy Szebi és Böce bizony holnap hajózik ki Indiába "24/7-be" levest osztani. Hát, ez nem jött be, de aztán még ment három kört. A végén a srácok űrhajósok lettek én meg a NASA főmérnöke. Bár egyik történet sem érte el teljesen a célját, legalább volt min jól szórakozni. Hajnal fél négy felé aztán gondoltunk egyet és elmentünk reggelit keresni. Mióta nem 0-24-es a keletinél a Meki? tenném fel a kérdést. Nyugdíjasnak fogok hangzani, de úgy öt-hat éve még éjjel-nappali volt. Amíg ültünk a börger oldalában láttuk idősPetrát is. Aztán végül átmentünk a pályaudvarra, ahol a gyrososnak lehet, hogy rendbe kéne tennie az árlistáját, mert így a fullost negyven forintért lehet enni (nem tudjuk mi az) ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy egy gyros áráért több mint tíz fullost kapsz. És vajon mi lehet az MG Pipi? Remélem a többiek kiderítették, mert furdal a kíváncsiság. Közben azért otthagytam őket, mivel jött az utolsó éjszakai járat (aztán kábé egy óráig semmi) és már nagyon fekhetnékem volt. Mert persze pénteken hajnalos voltam és a délutáni másfél órát leszámítva akkor voltam ébren egy napja. Mondjuk azt éppen szeretem a nyárba, hogy ha este világosban elindulok, akkor jó eséllyel reggel már világosban érkezem.

2 komment

Címkék: zene ego random kocsma

A bejegyzés trackback címe:

https://nyim.blog.hu/api/trackback/id/tr402157001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása